ח"כ סעדה: "עם לחץ נוסף – היינו מקבלים יותר"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סעדה: "עם לחץ נוסף – היינו מקבלים יותר"
    16:20
    07.05.24
    איתי גדסי No Comments on רק ספין? דיווח: הרב שמואל אליהו יתמודד לרבנות הראשית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) ומתח ביקורת חריפה על הפסקת האש ועסקת החטופים: "זו לא הפסקת אש, כי הם לרגע לא הפסיקו להתחמש ולנו אסור היה לתצפת עליהם. לסמוך על הצבא שמצא את הדרך לתצפת? סמכתי על המערכת גם עד השישי לאוקטובר. זה מורכב לתצפת בלי כטב"מים, לא לחינם החמאס הכניס את זה להסכם".

    "אנחנו נכנסים עכשיו לזירה הרבה יותר מורכבת", הוסיף סעדה. "היה להם זמן להתחמש ולהיערך, אבל יש לנו את היכולת להשמיד את החמאס".

    הוא סיפר: "דיברתי על עם ראש הממשלה והעברתי לו את המסר ממשפחה שכולה שביקשה להמשיך עד הסוף, שהמוות לא יהיה לשווא. כשדיברתי איתו על הרשות הפלסטינית הוא חיזק את דברי, דפק על השולחן ואמר שבשום אופן הרש"פ לא תשלוט בעזה. אני הדגשתי גם לא רשות 'מחודשת'".

    "אם הרש"פ תהיה שם, גם גם החמאס יהיה שם בדיוק שהוא נמצא ביהודה ושומרון", הסביר סעדה. "אף אזרח ישראלי לא יחזור לגור בעוטף במצב כזה. צריך להסביר לאמריקאים, עם כל ההערכה, שיש רגעים שאנחנו צריכים לומר עד כאן. אין לנו ברירה".

    הוא התייחס לסוגיית המחבלים המשוחררים והזכיר שהחוק מאפשר לשר הפנים לגרש אותם לרשות הפלסטינית וקבל על כך שזה לא קורה. עוד אמר בנושא העסקה: "כתוצאה מעסקת שלי נטבחו פה אלפי אנשים. אם לא נציב קו אדום נמצא את עצמנו בטבח נוסף שאנחנו מתמרצים אותו. פעם הסחר מכר היה על חיילים והיום כבר על תינוקות. הם הסכימו לדבר רק בגלל הפעילות שלנו, אבל היינו צריכים לנצל את זה לעסקה אחת של כולם".

    עוד הוסיף סעדה: "יש לי ילד שם. מאות אלפי חיילים נכנסים לעזה. ככל שהיינו לוחצים אותם יותר לא הייתה להם ברירה אלא להסכים לעסקה טובה יותר. אנחנו שוכחים את החיילים שנמצאים שם".



    0 תגובות